Критерії оцінювання веб-квесту
Перегляньте критерії оцінювання роботи над веб-квестом. На кожному етапі ви можете отримати від 1 до 3 балів (середній рівень - 1 бал, достатній - 2 бали, високий рівень - 3 бали).Загалом, максимальна оцінка становить 12 балів.
Середній (1 бал)
|
Достатній (2 бали)
|
Високий (3 бали)
|
|
Розуміння завдання
|
Включені
матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми;
використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не
оцінюється
|
Включаються
як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і
матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена
кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова
підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми;
неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або
проаналізувати інформацію
|
Не вся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються
роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають
безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно;
використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність
і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи.
Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на
інші учнівські роботи
|
Чітке і
логічне представлення інформації; уся інформація має безпосереднє
відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована.
Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Учень
просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного
погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи
|
Немає коментарів:
Дописати коментар